سئو و بهینه سازی سایت

سایتی کامل با آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

سئو و بهینه سازی سایت

سایتی کامل با آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

پیوندها

دست یابی به نتیجه بهتر در موتور جستجو چیزی است که باید به مرور زمان و کاملا طبیعی به دست آید. با هیچ روش جایگزین و خارج از استاندارد‌ها نمی‌توان به جایگاه مطلوب و پایدار رسید. استفاده از سئو ارزان یا رایگان نیز تضمینی مثل از چاله به چاه افتادن است. شما برای بهبود وضعیتتان قصد دارید از خدمات سئو استفاده کنید؛ اما طولی نمی‌کشد که همه چیز از قبل هم بدتر می‌شود.
کلاهبرداران سئو هم از محدودیت منابع مالی و زمانی شما استفاده می کنند و با شعار‌های دل فریب جلو می‌آیند. پس راه چاره چیست؟ با نشانه‌های کلاهبرداران و کلاهبرداری در سئو آشنا  شوید تا بتوانید متخصص واقعی را از افراد متخصص نما تشخیص دهید.



موارد رایج در کلاهبرداری سئو

استراتژی مخفی و نامعلوم بهینه سازی
سئو امری شناخته شده است و اگر یک شرکت سئو فعالیتی مشروع داشته باشد به هیچ وجه از معرفی استراتژی خود برای بهینه سازی وب سایت شما ابایی ندارد. اگر یک شرکت سئو به اسم بهینه سازی تضمینی بخواهد با پنهان کاری سایت را بهبود بخشد قطعا به فکر سئو کلاه سیاه است. نوعی از سئو که شما را بدنام و حتی از دید موتور‌های جستجو ممنوع می‌سازد.
شعار “رنک برتر فقط در ۴۸ ساعت”
تنها راهی که می‌تواند رنک شما را در مدت زمان کوتاهی و مثلا ۴۸ ساعت بهبود دهد تبلیغات کلیکی است. این شعار‌ها در سئو تخصصی و قانونی جایی ندارد.
ادعا‌های عجیب
برخی از شرکت‌های سئو با ادعا‌های عجیبشان خود را رسوا می‌کنند! ادعایی مثل ” من متخصص الگوریتم گوگل هستم” فقط در حد یک ادعا  است. در واقع الگوریتم گوگل آن قدر پیچیده و پویا هست که هیچ کس نتواند خود را به عنوان متخصص گوگل و الگوریتم آن معرفی کند. ما نیز در فست سئو به واسطه شناخت معمول و محدودی که گوگل به ما اجازه می‌دهد دست به بهینه سازی سایت شما می‌زنیم.  تا به امروز جنبه‌های محدودی از سئو آشکار شده است و ادعا‌های این چنینی به هیچ وجه واقعی نیستند.
ادعای مالکیت
 هر عملی که با پرداخت هزینه در وب سایت شما انجام می‌شود و منجر به ارتقا رتبه شما در گوگل می‌شود کاملا به خودتان تعلق دارد. هیچ کس حق ندارد ادعا مالکیت مطالب و محتوایی که برای سایت شما تولید شده است را داشته باشد. تولید محتوا و بازاریابی آن از آن بخش‌هایی  است که معمولا کلاهبرداران حتی بعد از امضا قرارداد احساس مالکیت در قبال آن دارند. به بند‌ها قرارداد توجه کنید و از آن چه که به صورت اختصاصی وارد سایت شما می‌شود مثل یک میراث حفاظت کنید.


منبع: ۱۰ مورد رایج کلاهبرداری در سئو : کلاهبرداران را بشناسید(بخش دوم)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۳۰
علی عطا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی