سئو و بهینه سازی سایت

سایتی کامل با آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

سئو و بهینه سازی سایت

سایتی کامل با آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

پیوندها

الگوریتم فرد Fred

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۸ ب.ظ

گوگل همیشه در خصوص تغییراتی که در الگوریتم خود انجام می دهند سکوت می کند اما تغییر صورت گرفته در هفتم و هشتم ماه مارس آنقدر برای بسیاری از صاحبان وب سایت و شرکت های بازاریابی دیجیتال بزرگ بود که متوجه تغییرات قابل توجهی در ترافیک و رتبه بندی شوند. در خصوص این بروزرسانی جدید الگوریتم که تنها با نام «فرد» شناخته می شود، باور بر آن است که هدف اصلی آن وب سایت هایی با محتوا و بک لینک های بی کیفیت باشند. اغلب این دو فاکتور به صورت همزمان و روی وب سایت هایی روی می دهند که از شرکت های سئو برای ایجاد سریع محتوای و بک لینک های بی کیفیت استفاده کرده اند.
گوگل بروزرسانی الگوریتم فرد را تأیید کرده است اما در خصوص ارائه ی اطلاعات زیادی در مورد آن محتاط عمل کرده اند. تنها راهنمایی که به صاحبان وب سایت ارائه کرده اند این بود که هدف الگوریتم فرد وب سایت هایی است که از دستورالعمل های وب مستر تبعیت نمی کردند. بر اساس پژوهش های فست سئو، مشخص شد که سایت هایی با محتوای بی کیفیت و بک لینک های غیرطبیعی که فقط به منظور کسب درآمد تولید شده اند، به شدت توسط این بروزرسانی آسیب می بینند.
در اینجا ۵ کاری که می توانید هم اکنون انجام دهید تا مشاهده کنید که آیا تحت تأثیر این الگوریتم قرار می گیرید یا خیر را ارائه می کنیم. همچنین شما می توانید شروع به بازیابی رتبه بندی ها و ترافیک از دست داده خود نمایید.

۱) به تحلیل های خود نگاهی بیندازید. آیا افت ترافیک یا افت تعداد کلمات کلیدی که بین روز های ۵ مارس و ۲۰ مارس برای رتبه بندی شما استفاده می شد مشاهده می کنید. اگر نه، احتمالاً مشکلی ندارید.
۲) ببینید آیا می توانید محتوای خود را به ۲ قسمت دسته بندی کنید—با کیفیت و بروزرسانی شده در برابر بی کیفیت و قدیمی.
۳) بر اساس حجم ترافیک و رتبه بندی های پیشین، کلمات کلیدی از دست داده ی خود را با هر گونه صفحات دارای محتوای کم کیفیت تطبیق دهید.
۴) به سرعت کیفیت محتوای خود را بهبود بخشید. با اضافه کردن، بازنویسی کردن و بهتر کردن کیفیت محتوای صفحات خود کار را شروع کنید. با صفحاتی کار را شروع کنید که بیشترین حجم ترافیک را پیش از اعمال فرد داشتند (به شماره ۳ رجوع شود)
۵) از ابزار اسپم یا بررسی کننده ی بک لینک برای پیدا کردن و حذف هر بک لینک سوال برانگیز و مشکل دار استفاده کنید. همچنین مطمئن شوید که بک لینک های باقیمانده ی «خوب» شما، به نظر طبیعی می آیند و نسبت های معقولی دارد. برای مثال، نسبت های نو فالو به فالو، شباهت های انکر تکست ها و مواردی از این دست، تمام مواردی هستند که گوگل در زمان تعیین ارزش بک لینک های شما در نظر می گیرد.

الگوریتم فرد Fred

الگوریتم فرد Fred

تغییرات و نگرانی های بروزرسانی الگوریتم فرد

این بروزرسانی اکنون به اندازه ی کافی اعمال شده است که ما شروع به کنار هم گذاشتن قطعات پازل آن نماییم. اولین فاکتور، محتوا است. اگر رتبه بندی های سایت شما به شدت به کلمات کلیدی چندگانه ی طولانی و محتوایی وابسته است که با آن کلمات کلیدی تناسب دارد و قبل از سال ۲۰۱۴ نوشته شده اند، ممکن است تحت تأثیر این بروزرسانی قرار گرفته باشید. اساساً، اگر الگوریتم فرد، محتوای شما را بی ارزش، قدیمی یا بسیار تبلیغاتی در نظر بگیرد، ممکن است افت رتبه بندی را مشاهده کنید.
فاکتور دوم بک لینک های بی کیفیت هستند. اگر حتی برای شناسایی کلی و آسان برای بک لینک های «ساختگی» هزینه کرده باشید،الگوریتم فرد ممکن است شما را مجازات کند. وب سایت هایی که محتوای بسیار قدیمی دارند احتمالاً بک لینک های بسیار قدیمی دارند. چون بک لینک های ضعیف و محتوای بی کیفیت اغلب دست به دست هم می دهند، این همبستگی تعیین این مطلب را دشوار می سازد که آیا این دو فاکتور موجب ایجاد تغییرات در رتبه بندی شده اند یا خیر.

اجتناب از مجازات الگوریتم Fred

این اولین بروزرسانی الگوریتم گوگل نیست که برای تشویق محتوای با کیفیت ارائه شده است و احتمالاً آخرین هم نخواهد بود. بهترین روش برای اجتناب یا بازیابی مجازات الگوریتم فرد، تمرکز بر تولید محتوای با کیفیت، عمیق و معتبر در سایت تان است.
اگر وب سایت شما محتوای قدیمی زیادی دارد ممکن است نیاز باشد که به عقب برگشته و این صفحات را بهبود بخشید تا استانداردهای کیفیت مربوط به آنها را رعایت کنید.
چرا این بروزرسانی فرد نامیده می شود؟
بسیاری از افراد این بروزرسانی را فرد می نامند، نامی که ما نیز انتخاب کرده ایم. این نام از سخنان گری ایلییس در شرکت گوگل گرفته  شده است که به طنز پیشنهاد داد که تمام بروزرسانی ها «فرد» نامیده شود. این نام برای این بروزرسانی نیز استفاده شد.


منبع: الگوریتم فرد Fred

الگوریتم Possum
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۷
علی عطا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی